ترجمه اهنگ David Guetta ft.Sia به اسم She Wolf

قالب سبز


Tarjome Ahang Haye Khareji | ترجمه آهنگ خارجی
ترجمه آهنگ های خارجی
Authors
Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Tarjome Ahang Haye Khareji و آدرس neginmoozik.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 

 

   


A shot in the dark                                              
  

                                               گلوله ای در تاریکی
A past lost in space                                             
 

                                         یه گذشته گمشده در فضا
And where do I start                                           

                                              و از کجا شروع کنم
The past and the chase                                          
 

                                                  گذشته و شکار
You Hunted me down                                            

                                                تو منو دنبال کردی
Like a wolf, a predator                                            
 

                                               مثل یه گرگ یه درنده
I feel like a deer in the light                                        
 

                         من احساس کردم که تو روشنی مثل اهو شدم

You loved me and I froze in time                                     

                                دوسم داشتی و من در زملن مسدود شدم
Hungry for that flesh of mine                                       
 

                                      برای گوشت تنم هم حریص بودم
But I can't compete with the she-wolf, who has brought me to my knees

            ولی من نمیتونم با اون گرگی که منو به زانو کشونده مسابقه بدم
What do you see in those yellow eyes?                               

                                       چی تو اون چشمای زرد میبینی؟
'Cause I'm falling to pieces                                         
 

                                    چون من دارم تکه تکه سقوط میکنم

I'm falling to pieces                                             
I'm falling to pieces                                             
I'm falling to pieces                                             
Falling to pieces                                               
                                         
دارم تکه تکه سقوط میکنم


[beat break]                                                    

Did she lie and wait                                            
 

                                      ایا اون دورغ گفت که صبور بوده؟
Was I bait, to pull you in                                        
 

                                           من تورو به دام انداختم؟
The thrill of the kill                                             
 

                                                 ان لرزش کشنده
You feel, as a sin                                              
 

                                       که حس میکنی مثل یه گناهه
Alone with the wolves                                         
 

                                                   تنها با گرگ ها
And now it seems, I thought I was part of you                   
 

                   به نظر میرسه حالا فکرمیکنم که قسمتی از وجودتم

You loved me and I froze in time                               
 

                          دوستم داشتی و من در زمان مسدود شدم
Hungry for that flesh of mine                                
 

                                 برای گوشت تنم هم حریص بودم
But I can't compete with the she-wolf, who has brought me to my knees

           ولی من نمیتونم با اون گرگی که منو به زانو کشونده مسابقه بدم
What do you see in those yellow eyes?                          

                                   چی تو اون چشمای زرد میبینی؟
'Cause I'm falling to pieces                                    
                                  
چون دارم تکه تکه سقوط میکنم


I'm falling to pieces                                          
I'm falling to pieces                                          
I'm falling to pieces                                          
Falling to pieces                                             

[beat break]                                                

I'm falling to pieces                                         
Falling to pieces                                            
I'm falling to pieces                                        
Falling to pieces                                            

                                      دارم تکه تکه سقوط میکنم

                            


نظرات شما عزیزان:

ریحا
ساعت22:43---11 مهر 1393
عزیزم بعضی جاهای ترجمت اشکال داره.. did she lie and wait یعنی آیا اون دراز کشیده منتظره..
falling to pieces هم یعنی قطعه قطعه شدن
پاسخ:ممنونم ویرایش میشه


شهرام
ساعت16:42---10 مهر 1393
مرسی......

Arash
ساعت1:31---6 تير 1393
دمت گرم فقط اگه لطف كني ليريكس dernier danse ازIndila رو هم بزاري خيلي عالي كيسه ولي بازم مرسي

yasilulu
ساعت12:33---4 تير 1393
عالی

رامین
ساعت22:58---14 ارديبهشت 1392
damet garm vali mizashti copy konim chi mishod haaa


مهناز
ساعت15:24---19 بهمن 1391
مرسیپاسخ:;)

نازنین
ساعت5:39---9 بهمن 1391
تنها کسی که این اهنگ و ترجمه کرده
مرسی کلی};-};-


Lady Glambert
ساعت13:19---4 آذر 1391
fever از ادام لمبرت

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ پنج شنبه 2 آذر 1391برچسب:ترجمه اهنگ,David Guetta-She wolf, ] [ 13:21 ] [ N.F ]
About

New Lyrics Music
Blog Custom

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 76
بازدید دیروز : 124
بازدید هفته : 243
بازدید ماه : 200
بازدید کل : 49833
تعداد مطالب : 111
تعداد نظرات : 496
تعداد آنلاین : 1


Get a Glitter Calendar Click Here
Online User

جاوا اسكریپت